FAQ KEMI
  1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
    Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować  i można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie
  2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE?
    Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00.
  3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?
    Zamówienia  wysłane są od 1-4 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie) Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 24h 
  4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
    Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.
  5. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
    Tak, wystawiamy faktury VAT.
  6. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?
    Na wpłatą za zamówienie za pomocą płatności PRZELEWY24 czekamy do 2 godzin natomiast na przelew tradycyjny czekamy do 4 dni roboczych.
  7. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
    Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym , kartą kredytową, poprzez szybkie płatności Przelewy 24  lub opłacić zamówienie przy odbiorze.
  8. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?
    Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.
  9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
    Tak, realizujemy zamówienia poza granicami kraju.
  10. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
    Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  11. CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
    Jeśli dostarczona przesyłka budzi Twoje wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, nie przyjmuj takiej przesyłki, odmów jej odbioru i spisz protokół z kurierem. Naturalnie niezwłocznie poinformuj nas o zaistnieniu takiej sytuacji.