FAQ KEMI
- CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować i można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie - JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE?
Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00. - JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?
Zamówienia wysłane są od 1-4 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie) Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 24h - CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych. - CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
Tak, wystawiamy faktury VAT. - DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?
Na wpłatą za zamówienie za pomocą płatności PRZELEWY24 czekamy do 2 godzin natomiast na przelew tradycyjny czekamy do 4 dni roboczych. - W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym , kartą kredytową, poprzez szybkie płatności Przelewy 24 lub opłacić zamówienie przy odbiorze. - CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?
Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany. - CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
Tak, realizujemy zamówienia poza granicami kraju. - CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. - CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
Jeśli dostarczona przesyłka budzi Twoje wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, nie przyjmuj takiej przesyłki, odmów jej odbioru i spisz protokół z kurierem. Naturalnie niezwłocznie poinformuj nas o zaistnieniu takiej sytuacji.